CZARNE MYDŁO Z WĘGLEM AKTYWNYM


Parę miesięcy temu natrafiłam na to mydło na jednej z aptek internetowych. I do tego czasu stosuje je i chcę się  podzielić moim spostrzeżeniami co do niego;)

O mydle
Nowoczesny dermokosmetyk pomocny w walce z objawami łojotoku, łuszczycy, łupieżu. Jest przede wszystkim zalecane dal osób z cerą tłusta , trądzikową , z niedoskonałościami. Zawierają aktywny węgiel drzewny, który pochłania bakterie, trucizny, przykre zapachy, bardzo  skutecznie oczyszcza skórę, pieni się obficie (szara, ale nie brudząca piana). Jak dla mnie to przyciąga cały "bród" ze skóry. Głęboko oczyszcza cerę. Dzięki aktywnej powierzchni usuwa tłusty film z powierzchni skóry i wiąże toksyny, przenika w głąb skóry i głęboko oczyszcza pory. Łagodzi stany zapalne na skórze. Do stosowania na twarz i całe ciało oraz skórę głowy.


Moja opinia

Mydło stosuje już kilka miesięcy. I jest dla mnie rewelacyjne. Jestem posiadaczką skóry mieszanej w kierunku tłustej oraz borykam się z trądzikiem dorosłym. I kupiłam do właśnie ze względu na jego właściwości lecznicze oraz dlatego ,że większość żeli do mycia twarzy podrażniało ją.
Fakt działa, skóra wydaje się bardzo oczyszczona po umyciu nim. Jest tak jakby troszkę ściągnięta ale w dobrym sensie, ściąga pory. Wypryski mam wrażenie, że stają się łagodniejsze i szybciej znikają. I jest ich zdecydowanie mniej. Dodatkowo myję nim tez całe ciało i również zauważyłam lepszą kondycję skóry. Niestety nie działa na zaskórniki tak jakbym chciała, jest ich mniej ale jednak jeszcze widać. 
Zapach mydła.. okej nic specjalnego, fiołkami nie pachnie ale nie śmierdzi. Dla mnie jest po prostu okej ale nic więcej. 
Zmywam nim makijaż, schodzi idealnie. Nie ma problemu z maskarą czy tłustą szminką. Wiec jest to dla mnie dodatkowy plus bo kupuję mniej kosmetyków. 
Trzeba jednak pamiętać , by nie odkładać go po prostu na umywalkę czy wannę ale zadbać o to, żeby nie stał cały czas w miejscu gdzie coś na niego będzie kapać. Bo w takich warunkach nie trudno o gromadzące się bakterie. Ja trzymam je na mydelniczce podobnej do tej poniżej. Mydło sobie wysycha spokojnie i nic się na nim nie gromadzi;)


Cena
12-30 zł
Wiadomo najtaniej na internecie gdzie ceny wahają sie od 12 do 30 zł, ja polecam ze strony scandiacosmetics.pl . Tanie jak na tą wagę 200 g , bo 15 zł . 
Bądź bardzo ciekawe mydło, zwłaszcza na prezent, Sadza Soap sadzasoap.com , mydło ze śląska, przypominające kawałek węgla;). Tyle, że jego cena jest już zdecydowanie wyższa. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 pani Margareta , Blogger